donderdag 14 augustus 2014

Geboortekado Ember

Nogmaals een baby geboren! Joepie!

Ik liet me tijdens het zoeken naar een gepaste stof inspireren 
door de kleuren van het geboortekaartje (grijs en geel).
Ik koos ervoor om een XL-badhanddoek te maken, 
die heb je naar mijn mening nooit teveel met kinderen :)

Ik ging voor de maten die de handleiding voorstelt,
en het is echt een handdoek op de groei. 
Een 4 jarige kan er met gemak nog in ingewikkeld worden ;)



Gele badstof: gekocht bij de Soldeur
Grijs-geel-muntgroen stofje - mooie combinatie trouwens -: 'Folkroad in stone' by Jeni Baker 
eveneens gekocht bij de Soldeur

Bij mijn vorig exemplaar vertrok ik van het grootste formaat 
badhanddoek dat ze in de Hema verkopen
en dit bepaalde de maat van de badcape.  
Deze was net iets kleiner dan dit exemplaar, 
maar zeker ook ruim genoeg!

Wil je er zelf ook een maken, dan vind je het patroon hier terug.

Het witte kadertje met de geflockte naam en geboortedatum 
(op de foto niet zo duidelijk als in het echt)
kocht ik in de blauwgele winkel en ging als accessoire mee het pakje in.

Groetjes,
flooke

2 opmerkingen:

Karla zei

Leuk detail dat kadertje! Dat ga ik onthouden!

flooke zei

Ja, dat kadertje is hier al voor vele kadootjes een aanvulling geweest!