zaterdag 14 mei 2011

Vilt, vilt en nog eens vilt

Wat doe je als je voor enkele dagen noodgedwongen in een piepklein kamertje moet verblijven, waar je niets anders hebt dan een ziek kindje, je laptop en een tv?  
Knutselen natuurlijk!  Ideaal tijdens de slaapmomentjes van mijn zoontje! 
Mijn bijna-7-maanden-oud zoontje werd 2 weken geleden opgenomen in het ziekenhuis met bacteriële bronchitis.   Extra zuurstof, antibiotica, cortisone, aërosol en kine moesten Oskar er terug bovenop helpen.
Gelukkig is hij ondertussen al stukken beter en mochten we 5 dagen later terug naar huis!

Al snel vonden mijn knutselspulletjes dus de weg naar het ziekenhuis en konden mijn kriebelende vingers aan de slag.
Mensen die deze blog regelmatig lezen, konden misschien al afleiden dat mijn voorliefde toch een beetje uitgaat naar vilt. 
Ik heb een projectje in mijn hoofd die ik wil afmaken tegen de eerstvolgende babyborrel.  Ik heb het nog nergens elders op een blog gezien, maar ik vond het leuk om de uitdaging aan te gaan.  
Wat het precies wordt, verklap ik nog niet, maar ik licht wel al een tipje van mijn WIP (work in progress) op met dit fotootje :-)  Het eindresultaat krijgen jullie dus later nog te zien!

2 opmerkingen:

els zei

Reuzebenieuwd!
Het ziet er nu al mega-schattig uit :)

lot zei

heel mooi!!!!!
waw!