dinsdag 19 juli 2011

min rokske

Ik heb totaal geen naaiervaringen en droom er al een tijdje van om rond te lopen in mijn eigen gemaakte kledij.
Een tijdje geleden maakte ik dan mijn eerste rokje, geel met witte stippen. Trots dat ik was. Die avond moest ik naar een feestje en deed mijn rokje aan. Ik was zo fier als een pauw :-).
De dag erna werd ik wakker uit mijn roes en dacht ik bij mezelf, heb ik dat gisteren aangedaan?
Ok, het was een rokje en het hing met wat draadjes samen, maar meer dan dat was het niet :-(.
Een tijdje durfde ik niets meer maken, uit schrik om ontgoocheld te zijn?

En toen maakte ik dit. Patroontjes gebruikenis ware katastrofe. Ik begrijp daar niets van, vandaar dat ik mijn eigen patroontje tekende ...


Een stofje van Bambiblauw




Was ook wel redelijk tevreden over mijn afwerking. Ritsen insteken kan ik nog niet en daar wil ik mijn volgende projectje van maken. Iemand tips ?

3 opmerkingen:

Elinemien zei

Grappig die tenen met plakkers! :) tof rokje!!

flooke zei

heb het in het echt gezien en tis vreeeeee schoon, zélfs met die beplakte tenen! :-)) doe zo verder!!

els zei

Inderdaad goed gedaan! Goeie vorm... ik bezorg je mijn maten ;-p