maandag 7 mei 2012

My space


Voila zi, tis gebeurd ! Na lang twijfelen en aarzelen, heb ik een deeltje van de speelkamer ingepalmd voor mijn naaiburo'tje. Ik vond het eigenlijk altijd een hele rompslomp om al mijn gerief uit te halen en dan weer weg te steken. Dit gedoe weerhield mij ook vaak om te beginnen naaien.
Daarom, sorry lieve zoon, heb ik niet gewacht tot je 25 jaar was en je de speelkamer niet meer zou gebruiken :-), maar heb ik het nu gedaan. Ik heb een deeltje van jouw territorium ingepalmd. Lieve zoon, jij mag nog steeds mijn keuken, mijn living en mijn eetruimte inpalmen hoor als speelruimte :-) x
En het is ZALIG en zo makkelijk, ik moest dit veel vroeger gedaan hebben.

4 opmerkingen:

becced zei

Sinds ik de naaimachine op een plek heb staan waar ik gelijk aan de slag kan, doe ik ook veel meer. Niet meer slepen met spullen :). Geniet ervan! En zoonlief went er vast aan (inmiddels claimt onze zoon weer wat ruimte terug en wil helpen bij de naaimachine ;)).

Tololo zei

Ik ben jaloers, ik zit hier nog altijd aan de eettafel en kan dus kiezen als er volk komt, ofwel moeten ze op mijn rommel kijken, ofwel moet ik verhuizen. Ik zie nog niet direct een oplossing, maar ik zoek verder.

Een huis in de straat zei

Dat ziet er een leuk plekje uit!
Ik ben ook aan het denken waar in huis ik een tafel voor mezelf kan zetten. Op onze slaapkamer gaat niet, want vriendlief staat altijd met de nacht en moet dus slapen tot in de namiddag. Maar ik zoek verder.

Lorecreatief zei

Oh daar kijk ik ook naar uit. Wij wonen nu nog te klein, maar ooit wil ik ook een hobbyhoekje (want ja het is niet leuk altijd je spullen te moeten opbergen). Geniet er van! :-)