donderdag 21 juni 2012

Niets om te vrezen!:-)

Net als Lot had ik ook koudwatervrees om met tricot te werken.
Stel u voor dat ik die schone stofkes kapot zou maken..

Maar net als Lot loop ik al sinds de workshop met een grote smile op mijn gezicht
dat ik die vrees eindelijk heb overwonnen én u toch wel met veel trots
mijn eerste 2 afgewerkte t-shirtjes kan presenteren :-)


Stof: Pingu Parade en streepjestricot kaki-appelgroen

Het gestreepte t-shirtje trekt nog wat aan de hals en aan de mouwtjes, 
maar dat komt omdat mijn strijkijzer de geest heeft gegeven...
Oja, mijn minimodel draagt ook nog een zelfgemaakte Jacobbroek ;-)
maar daarover meer in een later bericht!

Voor zij die de stap naar het werken met tricot ook willen wagen,  
hier vind je alvast heel wat bruikbare tips!


Groetjes,
flooke

Geen opmerkingen: