vrijdag 17 augustus 2012

Wie wil ruilen?

Mijn kastje geraakt goed gevuld...
met stofjes, fournituren maar ook met boeken...
maar mijn kastje wordt te klein ...

ofwel koop ik een nieuw kastje ...
ofwel moeten er enkele boeken weg ...

voorlopig kies ik voor de 2de optie, maar dan in de zin van 'ruilhandel'.

Dus, wie wil graag 1 van deze boeken, 
dan mag je mij proberen te verleiden met iets anders :-)

Het gaat over deze 2 boeken:

(een beschrijving van bovenstaand boek vind je hier)

enkele leuke projectjes uit het boek:

 Het 2de boek:
 


 Dus lieve lezertjes, ik ben benieuwd wie ik binnenkort 
mag verblijden met 1 of 2 boeken!:-)

Groetjes,
flooke

6 opmerkingen:

♥ Jantina van Veelen ♥ zei

Jaaah, boek 1, heel graag! Mail je me? info@creacuties.nl Komen we vast uit!

Angeline zei

Ohhh ja ik kies ook voor boek 1 dus mail mij ook maar en kies zou ik zeggen tussen al je aanbiedingen die je krijgt,ha,ha;-)

Angeline zei

p.s;ik wil je volger worden,maar je volgers gadget werkt niet,probeer het morgen nog wel een keer;-)

groetjes
Angeline
www.mijnplekkie.tk

Lorecreatief zei

Oh scrapbooking een grote hobby van mij, maar ik weet niet of ik iets interessants heb om te ruilen...

flooke zei

kheb het ook opgemerkt dat het volgersgadget niet meer werkt, maar ik weet nie hoe ik dat moet fixen...kan iemand helpen?

flooke zei

ondertussen is het gefixt en kun je je naar hartelust aansluiten bij onze volgertjes!:-)