zondag 2 september 2012

Fixed :)

Al maanden deed deze boodschap op onze blog pijn aan mijn ogen:
"Onze excuses...Deze gadget is onjuist geconfigureerd. Hint van webmaster: zorg dat de 'Friend Connect-instellingen - start-URL' overeenkomt met de URL van deze site."

Ik zag dit trouwens al op vele blogs...  
Maar helaas vond ik niet onmiddellijk hoe ik dit kon fixen.  
Ik kwam op hulpfora vooral andere gefrustreerde mensen tegen, 
die ook hopeloos op zoek waren naar een oplossing.  

En toen vond ik ze plots tijdens het surfen op een of andere hulpforum,
 en het werkt weer.  Daarom wil ik het ook delen met jullie, 
zodat jullie daar ook van verlost zijn :-)

Dit is de uitleg:
 
-Ik heb voor alle zekerheid wel eerst een backup gemaakt, 
dit doe je in 'sjablonen', rechtsbovenin.- Ga naar je 'instellingen' en zet een streepje in je blogadres.
Bijv. elie-flo.blogspot.be. ipv elieflo.blogspot.be

Sla de wijzigingen op, en zoek je blog weer op op het nieuwe adres (met het streepje).  Verander daarna in je instellingen het adres weer terug naar je oorspronkelijke adres.

En als je je blog dan weer opzoekt, is het verholpen, 
niet onmiddellijk maar de dag erna was het bij mij in orde en 
kunnen we onze volgers opnieuw zien, en kunnen nieuwe volgers zich aanmelden :)
 
Ik ben niet verantwoordelijk voor deze uitleg, maar ze heeft bij ons wel gewerkt.

Groetjes,
flooke

Geen opmerkingen: