dinsdag 9 oktober 2012

SUPER handig !!!!!!

U kent het waarschijnlijk ook 'dat 'fenomeen; verschillende handtassen, wisselen van handtas en dan altijd wel iets die ontbreekt in de handtas.
Daarom maakte ik dit tasje voor mezelf.
Alles, maar werkelijk alles zit erin. De klantenkaarten, min geld, een klein portemoneetje voor het kleingeld, paspoort, sis-kaarten, zelfs min GSM kan erin.
Super handig !!!!
En zo steek ik mijn tasje van de ene handtas in de andere en heb ik nooit meer iets tekort :-).
Ps : mijn tasje kan zelfs in de kleinste handtas :-)



4 opmerkingen:

flooke zei

dus eigenlijk een sjakosj in een andere sjakosj!:-)

Poesie Oh Hi! zei

Kijk dat is nog eens handig! En het ziet er ook nog eens super vrolijk uit!

hilde@home zei

goed idee ;-)

Lorecreatief zei

Wat slim en handig!