donderdag 1 november 2012

Merci Katrien!

 Mijn klein, knoddig, lief spruitje mag na de herfstvakantie naar school
:-)  :-(  :-/  :-o  (weet nog niet hoe ik mij hierbij moet voelen...)
 
Als bedanking voor de vele goede zorgen maakte ik dit omkeerbaar zakdoek-doosje-hoesje uit Zo Geknipt! Eén "volwassen" en één "kindvriendelijke" zijde
 
Het patroontje lijkt simpel maar voor iemand die nog nooit een biaislint gebruikte was dit toch een hele uitdaging... Dankzij de superheldere uitleg bleek het mij toch te lukken :-)
 
Merci Sanne en Riet! Merci onthaalmama Katrien!
 
 

 
Stofjes:  Fabric City

4 opmerkingen:

Katja (@Yane) zei

Mooi! En een leuk cadeautje om te krijgen!

flooke zei

toffe stoffen-biaiscombinatie!

Sofie zei

Supermooi, ik heb er ook al eentje in mijn klas staan, zelfgemaakt ;-)

Lorecreatief zei

Mooi! En die staat hier ook nog op de planning :-)