woensdag 2 januari 2013

C@Tender 2013

Deze kalender is h@ndm@de door 1 van één van mijn BFF.
(valt het op dat ik op mijn werk een abonnement van Joepie heb :-p)
 
 Vorig jaar verraste ze ons met een heuse Find-the-c@t-tekening  
(geïnspireerd door Find Wally) 
waar ze subtiel alle poezenbeesten van onze vriendenkring in verstopte.

Dit jaar kon ze niet onderdoen, en overtrof ze niet alleen zichzelf, 
maar trakteerden we haar allen op een wijd openstaande mond van verbazing.

We kregen deze kalender met zelf uitgevonden feestdagen.

Zalig én uniek!
 
 
 23/01: Dress like a mummy day

 19/09: Talk like a pirate day

01/06: No cleaning day
Toch véééél cooler dan zo'n saaie kalender hé:-D


Ik wens jullie bij deze allen een 2013 vol zotte ideëen
en wijk gerust maar eens af van een traditioneel pad :-)
 
Groetjes,
flooke

3 opmerkingen:

Kaatje1010 zei

super, daar heb je dus letterlijk een heel jaar plezier van!

els zei

chique dinges! ben benieuwd of jullie die dagen ook gaan doorbrengen hoe ze op de kalender staan?! ik bel je alvast op 19 september... ben héél benieuwd naar uw accent! ;-p

Poesie Oh Hi! zei

Haha ow geweldig zo'n kalender!