maandag 10 juni 2013

Tasjes

Een tijdje geleden werd de inhoud van mijn handtas gestolen ! 
Portefeuille en mijn damestasje met de desbetreffende inhouden foetsjie weg. 
Dus maakte ik ze opnieuw 
1. Handig damestasje voor maandverbanden, tampons, ...
2. Portefeuille waar echt alles in zit: rijbewijs, paspoort, sis- kaart, klantenkaarten, ....
3. Kleine portefeuille voor kleingeld  ( die in min grote portefeuille kan)


Super handig !  Ik heb altijd alles bij de hand, verander ik van handtas, dan versteek ik gewoon de twee tasje.
 Een nadeel wel, als ze de twee tasjes stelen dan ben ik ook wel direct alles kwijt . :-)
 


1 opmerking:

els zei

ik begin stilaan overtuigd te geraken van de handigheid hiervan! Ipv een nieuwe portefeuille te kopen kan ik misschien eerst eens dit systeem uitproberen... Awel ja, lets do it!
(ik heb misschien nog het perfecte stofje liggen ;-p)