dinsdag 22 oktober 2013

Jacob³

Langere benen vragen om grotere broeken, deze keer in maatje 98.
Bijgevolg, deze 3 Jacob-versies rolden onlangs van onder de naaimachine. 


Van links naar rechts:
Versie 1: donkerbruine stevige jeans afgewerkt met petrolblauwe stikking
Versie 2: grasgroene gabardine afgewerkt met antracietkleurige stikking
Versie 3: antraciet gabardine afgewerkt met okerkleurige stikking

Enkele detailfoto's:



Ben jij een van de weinigen die nog geen kennis hebben gemaakt met de
 Jacob broek, dan verwijs ik u graag door naar zonen09 
waar u het patroon kunt aanschaffen.

Groetjes,
flooke

6 opmerkingen:

Eve(n) Genaaid zei

amai dat niet achter de naaimachine kruipen, lukt precies goed :-) Zalanders de 2 klaargeknipte jacobbroeken die hier al 3weken liggen te wachten naar u opsturen.

flooke zei

haha, ik wacht al bij de brievenbus!:) maar ik moet bekennen, deze broeken heb ik de voorbije weken al gemaakt, en niet de laatste dagen. Kheb een week over alle 3 gedaan, dus twas op tgemakske :)

hilde@home zei

toffe collectie!

flooke zei

bedankt voor het compliment! helaas zijn de kleuren op de foto niet echt waarheidsgetrouw...en dat voor de dochter van een fotograaf :-( het zit niet in mijn genen blijkbaar :p

els zei

Goe gedaan, en je weet... ik heb hier eentje met de zelfde maat als Oskar hé! ;-)

flooke zei

Wel, waar blijven jouw versies els? :) felix staat sowieso beeldig met dat model van broek! Je kunt hem ook vragen om even niet meer te groeien, dan mag hij er wel een paar erven van oskar :)