zaterdag 2 november 2013

Heppie B-day!!!

Een tijdje terug reageerde ik op een oproep van TIO.

Helaas hebben er zich tot nu toe nog niet veel kandidaten aangemeld 
om eraan mee te doen, maar ik vermoed dat dit nog altijd niet te laat is!

Deze keer werd het een verjaardagskaart voor Wendy zelf,
en bij toeval liet ze weten dat haar zoon de dag na haar verjaart.  

Het was dan ook fijn om een kaartje voor hem te kunnen maken als verrassing!

Dit zijn ze geworden:

Rood is het lievelingskleur van Wendy, 
Rood is ook het kleur van liefde en volgens mij heeft Wendy het hart op de juiste plaats.  Mensen die haar blog volgen, zullen net als ik weten dat ze vaak haakwerkjes maakt voor o.a. het Poekieproject, het hookedtoyouproject, ...
en dat ze zich belangeloos inzet voor haar medemens.  
Dit leid ik o.a. af uit haar inzet als vrijwillige ambulancier,
haar toekomstplannen als brandweervrouw, ...

Inspiratie voor het kaartje haalde ik hier
de binnenkant werd gepimpt met een washitape verjaardagstaart


Het kaartje voor haar jarige zoon werd een auto, gemaakt met strijkparels.


Feestelijke groetjes Wendy en zoon!
flooke
xxx

1 opmerking:

TIO zei

Dat is zeker nog niet te laat, en wat een mooie post heb je er van gemaakt seg... ben er gewoon stil van...
Enne, die toekomstdromen... die gaan zeer de goede richting uit, ik blog er later nog over, binnen 1a 1.5week ongeveer.