woensdag 9 april 2014

Shame on me..

Alweer van begin maart geleden dat ik nog es een blogberichtje plaatste..

een reden hiervoor is dat ik nog ten volle wou genieten van mijn laatste weken bevallingsrust
-ik ben ondertussen alweer 3 weekjes aan het werk-
en het feit dat ik vooral op mn tablet surf en het mij meestal ontzie om de laptop uit te halen
en mn foto's te ontladen van het fototoestel..

maar het niet-bloggen wil niet zeggen dat ik niet genaaid heb de voorbije weken, integendeel!
Er zijn verschillende zaken van onder mijn machine gerold,
er liggen nog verschillende projectjes in de maak
en er zitten nog genoeg ideetjes in mijn hoofd om uit te voeren!

ik beloof u dus plechtig lieve lezers, ik kopieer de foto's een dezer dagen naar mijn laptop en laat u weer meekijken naar mijn laatste maaksels!

Still in the house,
flooke

1 opmerking:

De kopspeldekes, Greta en Sofie zei

We kijken ernaar uit!!
Kom op met die foto's ;-)