zondag 25 mei 2014

Geboorte attentie voor Moaddh

maakte ik voor haar ander kleinkindje, 
ook een kleine geboorte attentie.

Deze keer ging ik (opnieuw) voor een labeldoekje, 
maar dan in een setje met een slabbetje in groot formaat, 
zodat hij er lang smosplezier zal aan hebben.


Het slabbetje bestaat uit lichtgrijze badstof en het autostofje kocht ik vorig jaar eens in de Soldeur.
Het labeldoekje kreeg een achterkantje in donkergrijze fleece. 
De verschillende labeltjes komen uit mijn voorraad en werden per kleur gegroepeerd.



Zowel op het slabbetje als op het labeldoekje streek ik er 
de 1ste letter van de voornaam in groene flockfolie op.

Ik koos er voor om de lintjes iets meer aan de zijkant uit het slabbetje te laten piepen.  
Dit geeft iets speciaals vind ik, en het is een stuk minder werk 
dan te moeten prutsen met biais in de neklijn 
om dan achteraf te zien dat het toch niet perfect gestikt is :)




Welkom Moaddh!
flooke

Geen opmerkingen: