woensdag 31 augustus 2011

Hip en hot

Regelmatig krijg ik de nieuwsbrief van 'Hip en hot' in mijn mailbox.  
Hip & Hot laat je kennis maken de leukste en origineelste producten. Iedere dag vind je een nieuwe blog met aandacht voor hippe webshops, leuke producten, te gekke gadgets, mooie kortingen of coole winacties. 
Ik heb zelf al een gepersonaliseerde knuffelheld gewonnen via deze site!!

Wie kende bijvoorbeeld deze, deze of deze webshop al?  En zeg nu zelf, is dit geen coole boterhamdoos?  Of wie zegt nee tegen 15% korting bij deze toch wel gekende webwinkel???  De kortingscode kom je hiervoor te weten als je je aanmeldt voor de HIP & HOT Post :-) Een beetje reclame mag wel zeker? ;-)

Naast de hip & hotblog, hebben ze ook een hip & hotmagazine!  Zeker ook de moeite om es te bekijken!  Je kan er o.a. inpakpapier, kadokaartjes en andere DIY projectjes afprinten.

Voilà, dat was het :-)

Groetjes,
flooke

2 opmerkingen:

Katja (@Yane) zei

Lijkt mij inderdaad heel leuk! Ik ga zo dadelijk eens kijken en mij ook aanmelden...
Bedankt!

els zei

thx voor de leuke tips ;)