zondag 9 oktober 2011

Flow agenda

Mijn oudste zus en ik delen een abonnement op de Flow.
Nu wou ze graag de nieuwe Flow agenda voor haar verjaardag..
helaas, in België niet te verkrijgen, en dat leidde ons naar hier.

Ik bestelde onmiddellijk 3 agenda's, eentje voor mn zus, eentje voor mezelf 
en eentje om cadeau te doen aan een vriendin.  
Donderdag werd mn pakketje verzonden, vrijdag werd het al geleverd!

Spijtig van de hoge verzendingskosten, 
maar bij het openen van het pakketje, was dit al snel vergeten!

In een zwart-wittebolletjes doos, vond ik 3 rood-wittepakjes...


en 3x 3 boekjes :-)
de Flow agenda voor 2012, een doen en (los)latenboekje en een boekje vol extra's
(enveloppes, stickers, kaartjes, ...)


Voor de geïnteresseerden, er bestaat ook een filmpje van de nieuwe agenda
Check het hier!

En dit was nog niet alles!
Ik kreeg nog een extraatje cadeau! 
Een adresboek en notitieboekje.
Groetjes,
flooke

Geen opmerkingen: