dinsdag 4 oktober 2011

Gisteren werd mijn zoontje Oskar 1 jaar.  Man man, wat gaat de tijd snel voorbij!

Voor deze toch wel speciale gelegenheid, maakte ik zijn eigen verjaardagskroon!
Mijn medeblogster Els zette mij hiertoe aan, met haar ontwerp
voor haar zoontje Felix :-)

Ik heb Oskars kroon bewust nog redelijk sober gehouden, want de bedoeling is 
dat ze nog enkele jaren meegaat.  En zo kan ik ze elk jaar wat aanpassen!


Het is trouwens niet mijn 1ste kroon die ik maak, ik maakte er enkele maanden geleden ook al eentje voor mijn metekindje Zoë, maar dan een meisjesversie!

4 opmerkingen:

Katja (@Yane) zei

Wat een prachtige kroon en nog een gelukkige verjaardag voor Oskar!

Kreatita T zei

Hele gelukkige verjaardag voor Oskar, en wat een leuke kroon, tof dat hij kan hergebruikt worden :)

lot zei

dikke zoen aan Oskar x

Gaëlle zei

hiep hiep voor Oskar!!!