dinsdag 3 januari 2012

Boekjes vol inspiratie

Net als Els kreeg ik ook enkele boekjes kado onder de kerstboom.

Deze 2 haakboekjes:

Ik ben al gestart met 2 poppetjes te maken uit dit boek, en ik moet zeggen, 
de patroontjes lijken perfect te kloppen, wat niet van alle boeken kan gezegd worden.
Er zullen er dus zeker nog meer volgen! 
Misschien doe ik hier wel inspiratie op voor het Poekieproject!
 
Ik kreeg ook dit boekje vol met toffe ideetjes!

En deze morgen in de Kringloopwinkel viel mijn oog nog op dit boekje.  
Ondanks de niet zo'n frisse geur, kon ik het toch niet laten liggen.  
Het was maar 1€ en een haaktechnisch boek stond sowieso op mijn wishlist.


Groetjes,
Flooke

5 opmerkingen:

Connys Cottage zei

Wat een leuk boekje.

groetjes Conny

Sofie zei

Wat een toffe haakboekjes!!! Zelfs die van je vorige post granny sqaures haken, lijkt me echt de moeite!!!
We zullen dus nog veel haakwerkjes van je te zein krijgen ;-)
Groetjes Sofie

flooke zei

de boekjes uit het vorige bericht zijn van mijn medeblogster Els en niet van mij :-)
ben ook echt content met de boekjes!!! en vooral, het zijn geen al te grote projecten, dus snel-klaar-resultaat :-)

Wollige wolkjes zei

Dat van superlieve knuffeltjes haken is echt een leuk boekje! De schrijfster heeft er nog een ander geschreven ook. Allebei zijn ze echt in orde qua patroontjes. En net zoals je zegt, snel klaar :-)

els zei

die gelukspoppetjes... schattig!!!