zondag 1 januari 2012

Nieuwe boekjes


Hopelijk kan dit boekje mij leren mijn eerste zelfgemaakte a-lijn-rokje te maken!
Ik heb nog niet echt de tijd genomen om de werkwijze eens door te nemen maar aan de foto's te zien zou mij dit toch wel moeten lukken... ;-)
Verder staan er nog patronen in voor andere modellen van kleedjes, broeken en bloezen. Dit telkens met een beschrijving van hoe je het patroon moet aanpassen aan je eigen lichaam.
Maar met de lente al in gedachten kies ik dus eerst en vooral voor het rokje (niet toevallig het eenvoudigste ;-p)



En dit kon ik ECHT niet laten liggen! Wie fan is van granny squares snapt waarom ;-)
Er staan echt juweeltjes in, én enkele leuke ideeën die ik nog niet of weinig tegen kwam op het web.
Haken is al een gezellige bezigheid op zich, maar granny squares haken is toch wel het toppunt van gezelligheid :-))))


Geen opmerkingen: