zondag 26 februari 2012

The Versatile Blogger - award

Enkele dagen geleden kregen we onze allereerste award van Kreatita.
Een award voor 'de veelzijdige blogger' en deze 'titel' beschrijft toch wel hoe wij zijn!


Veelzijdig omdat we niet bang zijn om
verschillende 'handwerken' uit te proberen,
zoals stikken, haken, vilt, flocken, ...


Dus, van harte bedankt Kreatita!

Aan die award zijn enkele regels verbonden:
1.Add the award to your blog.
2.Thank the blogger(s) who gave it to you.
3.Mention 7 random things about yourself.
4.List the rules.
5.Award to 15 bloggers.
6.Inform each of the 15 by leaving a comment on their blog.
Nr 1, 2 en 4 zijn reeds gedaan, nu enkele dingen over flooke van Elieflo:

1. Ik ben doodsbang van spinnen, maar wel zot van muizen :-)

2. Ik ben allesbehalve georganiseerd, ik kan met 10 verschillende dingen tegelijk bezig zijn. Soms heb ik er last van, maar andere dagen dan weer niet :-)

3. Ik ben een hele trotse mama van een zoontje Oskar (°03/10/2010). Tijdens mijn zwangerschap ontdekte ik mijn creatieve kant én hij is een grote inspiratiebron voor al mijn creaties.
 
Aangezien we met 3 bloggen, geef ik mijn medeblogsters Els & Lot
de kans om dit rijtje aan te vullen.  Samen zullen we wel aan 7 dingen komen :-)

Ik ben de Lo van Elieflo
Wat moet je zeker weten van mij:
1. Ik ben de trotse mama van Bastiaan, hij is ondertussen al 5 jaar.

2. Ik haat het om een patroon en de uitleg strikt te volgen. Soms zou ik dit beter wel doen :-)

3. Ik heb een redelijk zware job, op mentaal vlak en ook op privé vlak loopt het allemaal niet zo perfect. Naaien en creatief bezig zijn hebben mij de kracht en de energie gegeven om positief te denken. Ik vind het zalig om thuis te komen en mij bezig te houden met creatieve dingen. Het is een echte ontspanning voor mij.

4. En dan om helemaal derover te gaan : ik vergelijk mij een beetje met Emma van Sturm der Liebe (zo'n programma waar niemand naar kijkt maar dat iedereen toch gezien heeft :-))

En dan nu, de blogs aan wie ik (flooke) alvast de award van 'The versatile blogger' wil doorgeven, zijn:

mamapluis




Groetjes,
Flooke





3 opmerkingen:

Flexje zei

Thx voor de award... Daar ben ik erg blij mee... Eens zien wat ik er over kan schrijven... ;)

EMMA EN MONA zei

Ik voel me vereerd! Bedankt voor de award. Ik weet nog niet of ik er iets mee ga doen. x

anu*miki zei

Hè wat een leuke verrassing! Super dat ik de award van jullie heb gekregen !