woensdag 25 april 2012

Nog es gewonnen!

In het begin van mijn blogcarrière, deed ik nogal veel mee aan giveaways. 
 Helaas, keer op keer een lichte teleurstelling als ik niet bij de gelukkigen was, maar daardoor heb ik wel heel wat fijne blogs leren kennen!
Dan een tijdje niet meegedaan, en zie nu het resultaat,
 op korte tijd 2 giveaways gewonnen! Joepie!

Misschien hebben er van onze lezers ook deelgenomen aan deze giveaway
maar helaas voor jullie en gelukkig voor mij, ben ik de winnares geworden! :-)

Deze morgen was het pakketje mee met de post, en kon niet wachten om te bladeren in mijn allereerste Knippie exemplaar.  En ja, daar staan hele toffe dingen in! 
Ik zie mij binnenkort zeker enkele broekjes uit proberen. 
(patroontjes zijn pas vanaf maat 98, mijn zoontje past nu nog maar in een 86)
 
De knoopjes en 2 lapjes stof zullen zeker ook een bestemming vinden!


Bedankt Sarah van Een huis in de straat!

Groetjes,
flooke