maandag 20 januari 2014

Doosjes

Een tijdje terug hadden we in lange tijd nog eens een creatieve Elieflodate.
Wat was me dat gezellig!

Op het programma stond een doosje op maat maken die bekleed werd met stof.
Lot en ik volgden een tijdje terug al eens een workshop bij haar
Els kon er toen niet bij zijn, dus dat vroeg om een privé workshop :)

Hier enkele foto's van onze namiddag

The making of: 


Hier hoorde natuurlijk ook een lekker potje koffie bij 
en een tongstrelend dessertje waarvoor dank Els :)

Dit is mijn buik toen Fons er nog in zat ;)


En dit is het resultaat van onze namiddag:

Een lage doos om scharen in op te bergen


Een hoge doos om losse foto's in te bewaren


Een sterretjesdoosje mét uitsnijding om onderleggers in te leggen
en ze er ook gemakkelijk te kunnen uithalen

Ik kijk al uit naar onze volgende Elieflodate, 
hetzij creatief, hetzij culinair, hetzij een gewoon gezellig samenzijn!

groetjes,
flooke

5 opmerkingen:

Edje zei

Wat leuk!!

Eve(n) Genaaid zei

super mooi en voor flooke: in thema :-)

flooke zei

Mijn doosje had dan ook een speciale bestemming, maar meer daarover in een volgend blogberichtje!

Unknown zei

Dat ziet er prachtig uit! En heel mooie stofjes ook. Waar komen die vandaan? Ben ook benieuwd naar uw "speciale bestemming" :)

flooke zei

Els haar stofje is er een van de veritas, die van mij van onlinestoffen.nl of stoffenspektakel en van lot weet ik het niet.
Zo'n doosjes maken vind ik echt ontspannend! Kzou me wel graag nog wat bijscholen om meer geavanceerde doosjes te kunnen maken.