donderdag 22 september 2011

10 weken later...


Taddaaaaa! :-)

Ja hoor, de "E" van "Elieflo" doet weer mee! (waarom kreeg ik eigenlijk maar 1 letter?)

Gelukkig deel ik deze blog met twee heel ijverige meiskes want alleen zou er niet veel te beleven zijn vrees ik ;-)

Ik kan wel 10 excuses bedenken waarom het zo lang heeft geduurd voor ik weer van mezelf liet horen, maar geen enkele beantwoordt de vraag waarom ik gewoon niet meer doe wat ik graag doe... Dus, prachtig voornemen, ik begin er weer aan in de hoop ik weer wat toffe dingskes kan maken!

Gisteren kreeg ik in ieder geval al een inspiratie-startschot op Den Gestikten Draad waar ik enkele heerlijke stofkes kocht (en van lekkere hapjes heb gesnoept!)

Zelf heb ik toch één nieuwe creatie voor te stellen... Schaap!

Sorry, ik vond geen gepaste naam, en mijn zoontje vond "schaap" wel toepasselijk.












Het patroontje haalde ik uit het boekje "Gehaakte beestenboel".

Veel plezier heeft het maken van deze mij niet bezorgd, vréselijk moeilijk door dat lange haar! Ik heb op mijn "fingerspitzengefuhl " moeten vertrouwen maar het is wel goed gekomen :)


Big kiss!

Els


4 opmerkingen:

Katja (@Yane) zei

Heel leuk, dat schaapje! Moooi gedaan!

flooke zei

tis een SUPER schaap!! En zóoooooo zacht!

lot zei

super super super!!!!! by the way je kreeg ook 2 letters zunne EL :-)

isabelle zei

suuuuupercute!