woensdag 21 september 2011

Appeljasje

Eindelijk! Ik heb lang moeten wachten op mijn vilt, maanden heeft het geduurd!  
22 juni stuurde ik een 1ste mailtje, daarna volgden nog enkele mailtjes en pas 25 augustus kreeg ik eindelijk een antwoord..bleek dat ze mij verwarden met een andere belgische dame...

Ik ben ondertussen mijn frustraties hieromtrent vergeten en ben uiteindelijk wel tevreden over de afhandeling en levering van mijn bestelling.

Ik blijf wel nog met 1 frustratie zitten: wie kan me helpen aan een winkel/adres/site waar ze vilt van 3mm en dikker (dus 4,  4,5 en 5 mm) verkopen?  En om het nog wat moeilijker te maken,ik zoek stukken vilt van minstens 45*60 cm.  En die betaalbaar zijn!

Meestal vind je hier in de hobbywinkels maar enkele kleurtjes en dan nog nét niet die kleuren die je zoekt, én de grootste lappen zijn 'slechts' 30*45 cm. Dus wie me hierbij kan helpen, ik hoor het graag!  Ik hoop op die manier toch mooie koopjes te kunnen doen en  buitenlandse verzendingskosten te vermijden...

Maar goed, genoeg verteld over mijn frustratie...wat heb ik nu gemaakt met dat vilt?

Ik presenteer u...
een hoes...
voor mijn schoonbroer zijn speeltje ...
de i-pad :-)


Ik volgde de tutorial van Zusje B,
streek er een turquois, bruin en frisgroen
'apple' appeltje in flockfolie op,
gebruikte de uiltjesstof die ik een tijdje
terug daar bestelde voor de binnenhoes,
en ik naaide nog 3 drukknoopjes aan om 
de hoes dicht te maken.

En nu nog op het lijstje om te maken: een laptophoes ...

2 opmerkingen:

Griet zei

In de soldeur hebben ze vilt op rol maar hoe dik dat is, geen idee

flooke zei

thx voor de tip!