zondag 25 september 2011

Pakketje 2 klaar om af te geven

Dit pakket is iets groter dan het vorige.  
Niet omdat ik dit kindje liever heb dan het andere, zeker niet!  
Ik heb ondertussen meerdere ideetjes uitgewerkt 
én ik geef dit samen kado met mijn zus. 

Het gelukkige kindje 'Lou' is het eerste dochtertje van de vriendin van 
mijn andere zus en door omstandigheden leerden we elkaar ook kennen.

Ik vond het heel leuk om een uitgebreider 'pakketje' samen te stellen. 
Ik gebruikte stof, vilt, strijkvelours (of flockfolie) en gewone velours
De naaimachine die ik helemaal in het begin vervloekte, kwam goed van pas.
 
De ideetjes haalde ik o.a. van hier, hier en daar
De groeimeter is een eigen ontwerp,
ik maakte een tijdje terug reeds een andere versie :-)


En dat er nog maar snel nieuwe kindjes geboren worden, 
want ik vind dit écht leuk om te doen!

Groetjes,
flooke

3 opmerkingen:

Katja (@Yane) zei

Ohhhh! Zo schattig zeg! Heel erg mooi! Leuke stoffen-combinatie!

isabelle zei

Zaaaalig eindresultaat, Flootje!
Maak je nog geen dingen op bestelling? : )

lot zei

suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupppppppppppppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrr