zaterdag 10 december 2011

Sneeuwman maar geen sneeuw...:-(

De winter...velen houden er niet van...koud, donker, korte dagen, ... 
maar ik hou er wel van!!! 

Misschien omdat ik geboren ben in december, ik weet het niet. 
Maar de winter doet mij denken aan een gezellig haardvuur
een kerstboom vol lichtjes en slingers met vele pakjes eronder, 
sfeerverlichting, warme chocomelk, kerstmarktjes, ... en sneeuw!!!

Dit jaar is het anders..
het is nog maar enkele dagen wat kouder, er is nog geen sneeuw..
ik heb getwijfeld om een kerstboom te plaatsen, 
vanmorgen dan toch gedaan, want het was nu of nooit.  

En ik ben nog eens in mijn kelder gedoken, tussen mijn creaties die ik 
enkele jaren geleden maakte tijdens de bloemschiklessen.
Ik koos er dit uit, en gaf het een plaatsje op mijn kast.

De sneeuwman is gemaakt met meulenbechia en 
de vierkante kleischaal is ook zelfgemaakt.

En nu nog 1 iets en het plaatje is volledig, 
let it snow, let it snow, let it snooooooooooooow!!!

Groetjes,
flooke

1 opmerking:

Katja (@Yane) zei

Wat een leuke sneeuwman!