vrijdag 1 april 2011

Het was een waar festijn!

Mijn internetbestelling van boeken is nog niet binnen en ik heb mij alweer laten verleiden om nieuwe boeken aan te kopen (shame on me).  Het boekenfestijn, een jaarlijks uitstapje, wordt elke keer duurder :p  Met mijn zoontje van 6 maanden, zijn nu ook alle kinderboeken interessant!  Maar naast enkele leuke kinderboekjes, heb ik natuurlijk ook enkele 'hobby'boeken gekocht.  Ik kan niet wachten om ze van voren naar achteren en van achteren naar voren uit te pluizen!! Creatievelingen die deze boeken reeds hebben, mogen altijd laten weten wat ze ervan vinden!
Naast deze boeken hadden ze ook nog vele andere hobbyboeken, tegen heel interessante prijzen!  Ik vond het in ieder geval de uitstap waard!





3 opmerkingen:

els zei

Ik kan ook moeilijk aan nieuwe boekjes weerstaan... en deze zien er GEWELDIG uit!!! :p

Handige An zei

ik ken de boeken niet, maar ze lijken me super!
ben benieuwd welke creaties daaruit voortkomen ;)

flooke zei

ik hou jullie op de hoogte :-)