donderdag 31 maart 2011

Broche


Naar het goede voorbeeld van mijn mede-elieflo-blogster (Lot) dacht ik, da kan nie moeilijk zijn ;-D

Jawaddedadde! Bloed, zweet en bijna tranen heeft dit mij gekost...

Mme Zsazsa haar patroon ziet er simpel genoeg uit, maar toch vind ik dat het alles aan elkaar naaien toch wat arbeidsintensiever is dan het laat uitschijnen!

Nu, normaal gezien zou ik het gewoon opgeven als ik merk dat het mijn ding niet is, maar deze keer kreeg ik het niet over mijn hart... Voor het stofje verknipte ik namelijk mijn aller, aller favorietste kleedje ooit!

Maar in alle eerlijkheid, dit was mijn kleedje-in-de-kast-van-10-jaar-geleden-waar-ik-toch-NOOIT-meer-in-zal-passen-tenzij-ik-mij-de-volgende-10-jaar-uithonger...

En nu nog een outfit zoeken waar deze broche op past!


2 opmerkingen:

lot zei

Ik dacht al dat ik dit stofje herkende ;-).
Schitterend uw broche!!!! Dikkke zoen !!!!

els zei

moet er nog steeds van bekomen dat ik het effectief verknipt heb ;-p