woensdag 23 maart 2011

Boekentip

Ik las op Sacha's hobbyblog over dit boekje en was meteen verkocht.  Ik heb wat opzoekingswerk gedaan en het lijkt me een heel leuk boek.  Ik heb het dan ook meteen besteld, samen met nog een ander boek.   



Ik heb mijn bestelling gedaan bij http://www.bookdepository.com/ en het lijkt me echt de moeite waard om de prijzen te vergelijken met andere online bookstores. De 2 boeken samen kosten nog geen 13€, terwijl ze me elders minstens 24€ zouden  gekost hebben!
Hopelijk komen de boeken ook aan hé!

4 opmerkingen:

lot zei

dank u voor de tip, echt waar , fantastisch xxxx

kimberley zei

de boeken zijn er indd stukken goedkoper! (alle soorten boeken!)
laat weten of ze toegekomen zijn ? :)
ga dan ook eens een bestellingske plaatsen :)

Katie DP zei

Ik bestel altijd mijn boeken (knutselboeken, schoolboeken, leesboeken...) via die website. Topservice, goed verpakt en meestal geleverd binnen de week. (Dat hangt natuurlijk ook een beetje van de beschikbaarheid van de boeken af en de snelheid van de post) Ideaal ;-)

Mevr. Snoeshaan zei

En? Zijn ze al binnen?
Ik wil ook dat viltboekje, zoooo mooi!