maandag 28 maart 2011

mijn verlanglijstje


Dit weekend zag ik dit boek in de boekenwinkel en was meteen verkocht.


Handboek handwerktechnieken biedt een zeer uitvoerig overzicht van alle handwerktechnieken. Het prachtig uitgevoerde dikke gebonden boek is opgedeeld in de zeven belangrijkste handwerktechnieken: breien, haken, borduren, tapisserie, patchwork, appliqueren en quilten, en tot slot technieken voor de afwerking. Alle hoofdstukken bevatten een overzicht van de belangrijkste materialen en benodigdheden, de basisvaardigheden om de techniek onder de knie te krijgen, plus technieken en steken voor de meer ervaren beoefenaar.

Dit wordt mijn volgende aankoop!!!

3 opmerkingen:

Maaike zei

Ik heb de voorganger 'Handboek naaitechnieken' en dat is superhandig, dus deze opvolger zal dat zeker en vast ook zijn!

lot zei

dank u , denk dat ik idd ook dat handboek naaitechnieken zal aanschaffen als ik een naaimachine heb :-(

els zei

Een tijdje geleden bijna gekocht...zag er heel interessant uit maar ik had mij net tegoed gedaan aan 2 andere boekjes!
Een mens moet kiezen hé ;p