donderdag 31 maart 2011

Mama! Ik word ridder!


Mama!! Ik word tot ridder geslagen!

Waauw! ;p

En inderdaad, op school zijn ze volop bezig om de 2e kleuterklas op te leiden tot ridder d.m.v. allerlei proefjes. Hij behaalde al het diploma van Page en vervolgens dat van Schildknaap... maar Daantje geeft niet op... hij gaat door tot het bittere einde!







Daarom wil ik hem toch een handje helpen en met deze t-shirt moet dit morgen zeker lukken :) Hij heeft hem zelf nog niet gezien, maar ben er zeker van dat hij apetrots naar school vertrekt!






Dikke kus aan mijn flinke ridder ... X


3 opmerkingen:

flooke zei

wat een prachtig t-shirts! Daantje zal zeker tot ereridder geslagen worden!!!

lot zei

Amaai dat zal nog nie!!!!!

els zei

"Stoer en sterk, met mijn schild en zwaard, zit ik stevig op mijn paard.
Ik vrees geen enkele edelman ik ben voor niks en niemand bang!"

Hij kwam als een echter ridder thuis! En aan het vuil op zijn t-shirt te zien heeft hij een pak veldslagen gestreden... ;p