zaterdag 19 maart 2011



Mijn baby is geen baby meer... :-( en moet nu plaats maken voor een kleine peuter... help!
Maar natuurlijk ben ik apetrots op mijn super lief, schattig, snoezig ventje en ook een beetje op het kroontje :-) Felix hield het zonder morren aan waardoor het werk zeker de moeite loont! Ik ben dus blij dat ik het er op gewaagd heb om het zelf te naaien... Er zitten toch ettelijke uurtjes handwerk in, maar dit kroontje kan nog jaren meegaan want achteraan voorzag ik het met een brede velcro-sluiting. Zelfs zijn grote broer Daan vroeg om het te mogen dragen voor zijn 5e verjaardag deze zomer! Dus missie geslaagd, hop naar het volgend feestje... ;-)

3 opmerkingen:

Marina zei

Gefeliciteerd met het kleine grote ventje :o)
Ik vind je kroon super, heel mooi kleurgebruik, ik verjaar in juni, maar ik ben misschien toch al iets te groot :-)

els zei

Bedankt!
De kroon past zelfs op mijn hoofd, enkel het cijfer aanpassen et voila! ;-p

lot zei

heel heel heel mooi x