zondag 6 maart 2011

Hobbybeurs

Deze middag naar de hobbybeurs in Kortrijk geweest... Ik ben eigenlijk zelden te vinden voor die toestanden maar ik deed er mijn moeder plezier mee ;)
Maar amaai, mijn moeder in combinatie met een beurs... géén goed idee! Zij vindt echt àlles interessant: kaartsjes, bloemen, vilt, quilt, juwelen, boeken, mottige beeltjes, mottige tapijtjes, mottige schilderijtjes... (sorry, ik wil niemand beledigen maar ben er nog altijd niet goed van)
Ja, het heeft eeeeeeuwen geduurd voor we buiten waren :s

Wel vond ik enkele leuke standjes met stoffen! Door het overaanbod aan mooie dessins heb ik er spijtig genoeg geen gekocht, dat lukt mij namelijk nooit als er van alles veel te veel is. Toch heb ik mij samen met mijn ma ingeschreven voor een (zeer hippe ;p) workshop om te leren quilten! Het resultaat valt dus nog even af te wachten...
Ook aan de boekenstand heb ik mij weer laten vangen: twee nieuwe boekjes over haken! (Schattige huisdieren haken en Hip haakwerk) Eigenlijk niet nodig maar ze zien er echt super uit. Het boek met de huisdiertjes zag ik trouwens al eerder bij Flo, merci voor de tip hé! ;p

Maar nu even geen prutswerk... enkel dekentje... zeteltje.... tv'tje... en bekomen van mijn dagje quality-time met de mama!

1 opmerking:

flooke zei

blij te horen dat het toch de moeite was! ik krijg er al een beetje spijt van dat ik nu toch niet geweest ben..enfin, volgend jaar nieuwe kans :)
ben benieuwd hoe jullie het stellen op die workshop!
Ik ben gisteren gestart met het haken van de miereneter uit dat boekje. Oskar zijn huidige lievelingsknuffel is een miereneter, dus ik hoop dat het mij lukt om deze te haken, dan kan ik in massa produceren voor als hij zijn knuffel zou kwijt geraken :-D